Berlijn, dag 7 - Reisverslag uit Sassnitz, Duitsland van BjoMirSwe - WaarBenJij.nu Berlijn, dag 7 - Reisverslag uit Sassnitz, Duitsland van BjoMirSwe - WaarBenJij.nu

Berlijn, dag 7

09 Augustus 2015 | Duitsland, Sassnitz

Vandaag geen verplichtingen maar een extra rust/relaxdag. Eerst heerlijk uitgeslapen. Daarna ons klaargemaakt voor een relaxte middag. Het "Mauerpark" is op zondag THE place to be met mooi weer voor de Berlijners. Dus ook wij gingen een kijkje nemen. Het weer was prima, de sfeer was goed alleen de wespen wat minder. Aangezien Björn nog graag even terug wilde naar Tempelhof zijn we ook daar nog even geweest. Heerlijk in de zon met een zuchtje wind even helemaal niks. Echt vakantie! Tegen 21en weer terug want er moest nog gepakt en gegeten worden. Berlijn afgesloten met een maaltijd van Rimiosini tegenover ons hotel. Daarna nog op zoek naar een fotohokje maar dit mocht niet meer baten. Dit was onze laatste Berliner abend, morgen rijden we door naar Rüegen.